Aktuellt

Flygmuseet drivs ideellt av F15 Kamratförening. Alla som är intresserade av att bevara historien om flottiljen F15 och att hjälpa till i museet är välkomna som medlemmar. Det är inget krav att tidigare ha arbetat på flottiljen. Medlemskap ett år kostar 200 kronor och för hela familjen 250 kronor. Stödmedlemmar är naturligtvis också välkomna. Medlemskapet ger gratis inträde och vår medlemstidning JetaBocken som utkommer en gång per år, samt också rabatterat pris i vår flygsimulator. Medlem har en rabatt på 100 kronor på kostnaden för 60 minuters flygning.

Museet och fiket är öppet varje dag 1000-1600. Bokningar till flygsimulatorn via vår hemsida.
Stänger 1200 onsdag 8 maj och öppnar igen lördag 11 maj 1000.

Inträde: 80 kronor över 18 år, 20 kronor 7-17. Under 7 år = gratis

Museet firar 25-års jubileum lördag 27 juli 2024. Besök av Dc3 Daisy,Sk16, B17, m.m. + ett mindre MILITÄR-loppis. Det kommer också en helikopter som erbjuder kortare flygturer. Bokas på plats.

Den som är medlem i Flygande Veteraner kan själva boka plats i Daisy-flygning den 27 juli. Ni skriver ut medlemskortet från det mail ni fått och använder koden att logga in på hemsidan och boka plats.

Det händer många saker på museet. Flera bussresor är redan inbokade under maj och juni. En utställning om klargöringsplatser för attacken i Bakom är under konstruktion. En skola vill komma och få guidning i museet. Några skolelever gör en praktikdag den 8 maj.